[Librezale] Euskadi Irratiko Amarauna

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Iga, Eka 2, 19:17:36, CEST 2013

Parte hartzeko prest egonez gero, erraz samar jarriko dute gaia elkarlanean finkatzeko. Nire ustez sekuentzia lojikoa litzaeke euskarazko softwarea -> sotfware libreak eskaintzen dituen abantailak -> librezalek zer egiten duen.

Mikel, uzten badidazu zure helbidea emango diet saiokoei eta esango diot gaia aldez aurretik zurekin kontrastatzeko… bai?

Joxe

Joxe Rojas
joxerg a bildua gmail.com