[Librezale] TinyMCE editorea euskaratzen

Sergio Peņa sergiop79 a bildua gmail.com
Iga, Eka 23, 14:54:29, CEST 2013

Kaixo Librezaleak

Nire izena Sergio Peņa da eta nahiz eta Librezale aspalditik ezagutu nuela
ez naiz orain arte parte hartzera animatu.
Gauza da TinyMCE izeneko WYSIWYG motako web editore libre bat aurkitu dut
erabili nahi dudana euskaraz http://www.tinymce.com .

Gaur  bertan euskaratzen hasi naiz eta zuen laguntza eskertuko nuke.
Animatzen bazarete hurrengo webgunean daukazue euskaraketa egiteko aukera:
https://www.transifex.com/projects/p/tinymce/language/eu/

Beste barik Animo eta Mila esker.

Sergio Peņa