[Librezale] HotShots euskaratzeko laguntza

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Uzt 17, 11:16:10, CEST 2013

izena eman dut, baina emaztea atzerrian eta 3 umerekin ezingo dut askorik
egin.....

Alexander Gabilondo<alexgabilondo a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
uztaila 17 11:04):