[Librezale] Libreofficen laguntzeko irizpideak

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Uzt 17, 10:06:40, CEST 2013

Kaixo,

Tarte bat hartzen dudanean azalduko dut wikiko orrian[0] nola egiten ari naizen itzulpena, eta momentuz ni nagoenez arduradun modura, nola gustatuko litzaidakeen besteek itzulpenak egitea.

Eskerrik asko.
Asier.

[0]http://librezale.org/wiki/LibreOffice