[Librezale] poedit errorea

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Uzt 15, 21:51:34, CEST 2013

al., 2013.eko uztren 15a 21:33(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> al., 2013.eko uztren 15a 21:12(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen:

> "Download for translation" aukera ezgaitua aurkitzen dut. Nire Txopi
> erabiltzailearekin saioa hasita ere ezin dut POa deskargatu...

Osoitz, eskerrik asko baimenengatik. Zure Poediten arazoa izan daiteke.
Fitxategi hori nire Poeditekin (Ubuntu 12.04 LTS) gorde eta MOa sortzeko
arazorik ez bait dut.

gettext-ekin probatu duzu?
$ msgfmt pacman.po -o pacman.mo
$ msgfmt pacman.po -o pacman.mo --strict

Niri dena konpilatzen nau ondo.

MOa zuri zuzenean bidaltzea edo nahi bazenu, esan besterik ez duzu.