[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Uzt 15, 21:10:41, CEST 2013

al., 2013.eko uztren 15a 15:14(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:

> LibOren arduradunarentzako beste proposamen bat: Xuxen lokalizazioaren
> parte gisa gehitzea, horrela euskarazko LibO instalatzean
> erabiltzaileek automatikoki edukiko dute hiztegia instalatuta.
>
> Hori egiteko LibOko lokalizazio-arduradunekin komentatu beharko duzue
> kontua eta lizentziak bateragarriak diren begiratu — Mozillako
> lokalizazioek adibidez ez dakarte euskarazko zuzentzailerik berez
> instalatuta lizentzia-gatazkak daudelako x(

Begiratuko dut. Bide batez, gaur goizean LO 4.0ren gaztelaniazko
bertsioa deskargatu behar izan dut laneko ordenagailu batean
instalatzeko, eta gaztelaniako ortografia egiaztatzaileaz gain
katalanekoa eta galegokoa ere bazekartzala ikusi dut.

Asier.