[Librezale] Bilera larunbat honetan Bilbon

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Uzt 11, 14:03:25, CEST 2013

El 11.07.2013 13:16, Mikel Olasagasti escribió:
> Aupa
>
> txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 uztaila 10
> 12:26):

> Sare sozialetan asanbladaren berri ematen dugu edo posta zerrendara
> mugatzen gara honetarako? Ez dit askorik axola egin edo ez egin baino
> kontuak hor ditugunez hobe galdetzea ;-)

Nigatik ez dago inolako arazorik. Librezaleko bilerak, egiten dugun
guztia bezala, irekiak dira ezta?
Komite Internazionalistei dagokionez ere ez dago inolako arazorik.

OHARRA: Norbaitek jakinmina badu, jakin dezala larunbatean bertako
WiFi-a erabilgarri izango dugula.

Goraintziak,