[Librezale] WordPress euskaratzen

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Uzt 11, 09:02:36, CEST 2013

Azkar egindako proposamen bat:
"Pantaila honetan *multimedia-liburutegiko* fitxategi baten metadatuak aldatzeko lau eremu edita ditzakezu."

Konsistentzia mantentzeko, "media library" nola itzuli duzuen ikusi beharko litzateke eta hemen ere modu berean jarri.