[Librezale] Bilera larunbat honetan Bilbon

Ander Martínez dwarfnauko a bildua gmail.com
Ost, Uzt 10, 18:30:00, CEST 2013

Ni, nahiz eta askotan parte hartzen ez deten, gerturatzeko asmoa det.
Tokia aurkitzen badet behintzat, maparekin moldatuko naizela uste det,
baina pasa dezun estekako mapan kale osoa markatzen da eta nahiko
luzea dirudi. Hegoalderuntz ala iparralderuntz dago lekua?

Asier Sarasua Garmendia<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 uztaila 10 16:21):