[Librezale] Bilera larunbat honetan Bilbon

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Uzt 10, 16:21:37, CEST 2013

az., 2013.eko uztren 10a 12:26(e)an, txopi(e)k idatzi zuen:
> Aupa zuek:
>
> Bilera Komite Internazionalistetako Bilboko lokalean egingo dugu:
> Erronda kalea, 12
> Batzuek ziurrenik lekua Gatazka/Zirikako lokala bezala ezagutuko duzue.
> _10:30etan Unamuno plazako metro ahoan_ geratzea proposatzen dut eta
> batutakoan elkarrekin KIra joatea.
>
> Informazio gehiago:
>    Geokokalekua: http://www.openstreetmap.org/?way=41525527
>    Gai-zerrenda: http://librezale.org/wiki/2013-07-13_gai_ordena

Eskerrik asko.

Ni Gasteiztik joango naiz familiarekin eta gero Bilbon nonbait
bazkalduko dugu, beraz ez naiz bazkarira joango.

Asier.