[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
As, Uzt 9, 15:34:46, CEST 2013

al., 2013.eko uztren 08a 23:34(e)an, Alfredo Beaumont(e)k idatzi zuen:
> Tailerra ez da larunbat arratsaldean izango Dani? Horrela dago hemen
> behintzat: http://www.kafeantzokia.com/web/eu/agenda/details/1104-akademy-2013
>
> Larunbatean baldin bada eta librezaleko inor arratsaldean bilbotik
> gelditzen bada eta taillera ematera edo laguntzera animatzen bada
> abisatu, ni egia esan itzulpen mundutik erabat deskonektatua bait
> nabil :|

Plan aldaketak tarteko, nik arratsaldean buelta egin beharko dut
ziurrenik. Bileraren ondoren ideiak ematen eta ezagutza partekatzen
lagun nezake halere.

Bide batez, inork Bilbon bazkaritan geratzeko asmorik badu?