[Librezale] Bilera proposamena (Lehen: Dooteo eta EuskalGNUren lokalizazioak)

Alfredo Beaumont alfredo.beaumont a bildua gmail.com
Al, Uzt 8, 23:34:03, CEST 2013

Tailerra ez da larunbat arratsaldean izango Dani? Horrela dago hemen
behintzat: http://www.kafeantzokia.com/web/eu/agenda/details/1104-akademy-2013

Larunbatean baldin bada eta librezaleko inor arratsaldean bilbotik
gelditzen bada eta taillera ematera edo laguntzera animatzen bada
abisatu, ni egia esan itzulpen mundutik erabat deskonektatua bait
nabil :|

Aio

Dani Gutiérrez Porset<jdanitxu a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2013 uztaila 8 23:14):