[Librezale] poedit errorea

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Al, Uzt 15, 21:12:23, CEST 2013

Aupa,

Aipatu bezala Arch-eko pacman itzultzen ibili naiz Transifexen, bukatu dut
eta .mo fitxategiak sortzeko .po fitxategiak deskargatu ditut.

Fitxategi batean (pacman) poedit-ek errore hau ematen du hainbat aldiz .mo
fitxategia sortzean:

/usr/include/wx-2.9/wx/strvararg.h(453): assert "(argtype &
(wxFormatStringSpecifier<T>::value)) == argtype" failed in
wxArgNormalizer(): format specifier doesn't match argument type

Hala ere laupabost aldiz aurrera eginda fitxategiak arazorik ez duela
esaten du eta .mo fitxategia sortzen du, probatu dut eta ondo dagoela
dirudi.

Archeko poeditek du arazoa ala itzulpenak?

Inork fitxategia probatu nahi badu hemen dago:

https://www.transifex.com/projects/p/archlinux-pacman/language/eu/

"pacman" izenean klik egin eta "download for translation".

(Eta inork itzulpena gainbegiratu nahi badu ongi etorria da.)

Eskerrik asko.