[Librezale] 2013 egutegia

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Al, Urt 14, 01:13:03, CET 2013

Berandu egin bazait ere, gaur 13/01/13 data zela ikusita berriro *Librezale
egutegia*ren beste bertsio bat egitea erabaki dut.

2012. urteko egutegiak bost mila bisita baino gehiago izan zituen. Batzuei
ondo iruditu zitzaiela gogoratuz eta beste inor aurreratu ez zaidala ikusita,
hortxe, berriro ere:

http://www.slideshare.net/gorkaazk/01-librezale-egutegia-2013

Nik neuk nahiago nuke nire izenean SlideShare-n uztea baino
Librezale.orgwikira kargatzea. (Beste aukera bat, kontu berri bat
zabaltzea "Librezale"
pseudonimo pean).

Zuek esan.

---