[Librezale] Librezale egutegia 2014

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Abe 31, 13:04:43, CET 2013

ar., 2013.eko aberen 31a 11:57(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur(e)k idatzi zuen:
> Kaixo librezaleok,
>
> aurreko urteotan bezala aurten ere kortxoetan edo hozkailuetan
> jartzeko moduko egutegia prestatu dut.
>
> Atera zaidana, odp formatuan, 5,4 MB-eko zama dauka. Pdf formatuan, 1,9 MB
>
> Iazko aipuak aberastasuna/pobrezia gaiari lotuta, datorren urtekoak
> zoriontasunari buruzkoak...
>
> Partekatu, oparitu eta izan zoriontsu.
>
> Urte berri on!
>
> http://ttiki.com/59126
>

> --
> Gorka Azk.

Eskerrik asko, Gorka.
Zure egutegiaren zain geunden etxean. Urtebetetzeak eta halakoak
jartzeko PDF editore dezenterik ez dut ezagutzen Linuxerako. Nola
eskuratu daiteke odp formatuan?
Urte berri on.

Alex G.