[Librezale] WordPres 3.8 ia prest...

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Abe 16, 07:56:38, CET 2013

Bide-batez, artikulua argitaratu dezakezu?

Hemendik hartu dezakezu testua:

http://eu.wordpress.org/2013/12/13/wordpress-3-8-ere-euskaraz/

Aurrekoan ere horrelako zerbait egin genuen ezta?

Mikel

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2013(e)ko
abenduak 15 23:05):