[Librezale] WordPres 3.8 ia prest...

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abe 13, 12:58:56, CET 2013

El 13.12.2013 08:55, Mikel Larreategi escribió:
> Argitaratu da WordPress 3.8 bertsioa eta euskarazko bertsioa ere
> oraintxe bertan argitaratu dut.

Bikain!

Atzo kate gutxi batzuk itzultzen ibili nintzen eta deigarria egin
zitzaidan zerbait ikusi nuen. Orain dela gutxirarte "post" hitza beti
"bidalketa" bezala euskaratzen genuen. Orain "sarrera" bezala ere
euskaratzen da batzuetan.

Bata ala bestea jarri, beti berdin euskaratu beharko genukeelakoan
nago, oinarrizko terminologia behintzat argi egon dadin. Zuk erabaki!

Goraintziak,