[Librezale] [LibreOffice] Akats batzuk kalkulu-orriko funtzioen izenetan

dooteo dooteo a bildua zundan.com
As, Abu 27, 16:38:52, CEST 2013

Yeuuuuuuup

Jatorrizko mezua: ar., 2013-08-27 12:35 +0200, egilea: Asier Sarasua
(..)
> Aupa, LibreOfficen itzulpenean kate horiek ingelesez utzi dira, ikus
> adibidez [1]. Hala ere, Pootlen izaera kolaboratiboaren ondorioz,
> erabiltzaile batzuek horietako batzuk euskaratu dituztela ikusi dut,
> adibidez [2].
>
> Ni ere ingelesez uztearen aldekoa naiz.

> [2]https://translations.documentfoundation.org/eu/libo_ui/formula/source/core/resource.po/translate/#filter=all&page=35

Justu hor aipatzen dituzunak ez dira funtzioen izenak, baizik eta
erroreak adierazteko mezuak direnez horiek OOo proiektuan euskaratu egin
ziren. Eta bitxia da '#NULL' ikustea, euskaraz '#NULUA!' gisa euskaratu
genuelakoan nagoelako.

Oaintxearte

Dooteo