[Librezale] Audacityren gainean

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Abu 27, 16:35:55, CEST 2013

ar., 2013.eko aburen 27a 13:28(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen:
> Zerk eraman zaitu hori pentsatzera? Audacity ez da Pootlera igo, baina
> hor balego nik parte hartuko nuke.
Hain zuzen Audacity ez dela Pootlera igo. Edozein modutan ez nuen argi
adierazi. Kontua da iruditzen zaidala Audacity Librezaleen Pootle-era
igota era azkarrean itzul zitekeela baina ez dakit beste jendeak bat ote
datorren, nori eskatu behar zaio edo zer prozedura erabili behar den.
Gogoan nuen zure artikulua eta Julenen erantzuna [1].
Hainbat egun pasata, eta ikusita Dooteok bakarrik azaldu zela, alde
pentsatu nuen proposamena ez zela egokia. Baina era ez egokian
komunikatu nuen. Barkatu.

[1]http://librezale.org/pipermail/librezale/2013-August/005135.htm
<http://librezale.org/pipermail/librezale/2013-August/005135.htm>l