[Librezale] Audacityren gainean

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Abu 27, 11:14:06, CEST 2013

ar., 2013.eko aburen 27a 08:52(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> astelehena, 2013.eko abuztuaren 26 21:58:16n, Alexander Gabilondok
> idatzia:

> Lasai Alex
> Egin kargu egoerarena. Ikusi zenuen zenbat eta zelan gauden.
> ezintasuna ez da gogo falta.

Bai, Ander, egiten dut kargu. Kontua da oraindik ez dudala dinamika
kontrolatzen eta iruditu zitzaidan Librezaleen Pootle-a holako programei
egokitzen zitzaiela: kate asko duena, launchpad edo transifex moduko
laguntzarik eskaintzen ez duena, urgente samar, eguneraketa ugari
dituena eta ardura osoa hartzeko inor ez duena. Are gehiago, orain ez
naiz gogoratzen nor zer baina duela gutxi norbaitek komentatu zuen
Librezaleen Pootle-a bere posibilitateen azpitik erabiltzen zela. Ez
dakit nola erabakitzen den zein programa sartu behar diren delako Pootle
horretan eta horregatik bota nuen iradokizuna.