[Librezale] Posta-zerrendaren netiketa

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Abu 5, 20:17:29, CEST 2013

al., 2013.eko aburen 05a 19:57(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> El 05/08/2013 19:06, "Txopi" <txopi a bildua sindominio.net> escribió:
[...]
> Nire samsung ace tlfonotik nabil eta klik batera du aurreko testua sartu
> edo ez eta baita "responder entre lineas" hau.

Nik Android 4.3 erabiltzen dut Samsung Galaxy Nexus batean eta ez dut
aukera hori ikusten. Ahal baduzu, bidali iezadazu pribatuan
pantaila-argazkiren bat edo mesedez. Eskertuko nizune laguntza, nik ez
bait dut aukera hori inondik ikusten...

POP3 ala IMAP bidez konektatzen zara? GMail kontu bat da ala besteren bat?

Eskerrik asko!