[Librezale] XUXEN IV LibreOffice 4 bertsioan erabiltzeko

Or, Abu 9, 09:38:02, CEST 2013

Mikel Olasagasti<mikel at olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2013
uztaila 15 17:13):

> Inoiz saiatu gara dual-license lortu daitekeen galdetzen?

Nik dakidala ez, eta jakinda Xuxen-en atzetik daudenen negozio-eredua,
nahiko ezkorra naiz egia esan. Galdetzeagatik ez da ezer galtzen
ordea. Kontaktuak badauzkagu, baina lizentzietan ni baino adituago den
baten laguntza behar nuke kontua ahalik eta sinpleen azaltzeko.