[Librezale] Mozilla Manifestuaren euskaratzea

Al, Api 15, 08:32:43, CEST 2013

Aupa Joxe!

or., 2013.eko apiren 12a 22:16(e)an, Joxe Rojas(e)k idatzi zuen:
> EUp!
>
> Saiatu naiz apur bat ulergarriago egiten, baina ez dakit lortu dudan…

Eskerrik asko hartutako lanagatik.

"Esfortzu horien ondorioz, funtsezkoak printzipio batzuk garatu ditugu.
Gure ustez, funtsezkoak dira Internet onura publikoaren..." zatia
aldatuko dut; ez dakit lehenengo "funtsezkoak" kendu nahi zenuen edo
beste zerbait jarri, baina garbi dago hori oker dagoela.

Gainontzean zuzenketak primeran daudela iruditzen zait, eta gaur
arratsaldean bidaliko diet testua Mozillakoei.

Eskerrik asko, berriz esanda!