[Librezale] Euskalterm eta Euskalbar

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Iga, Urr 28, 22:09:13, CET 2012

ig., 2012.eko urrren 28a 22:02(e)an, asier iturralde(e)k idatzi zuen:
> Kaixo,
>
> nik beste arazo baten berri eman nahi dut, ezin dut kontsultarik egin
> Euskalbar bidez Elhuyar Zientzia eta Teknologia hiztegian
> (http://zthiztegia.elhuyar.org/).
> Hitz bat bilatzen saiatzen naizen bakoitzean zerikusirik ez duen
> ausazko hitz bat agertzen zait. Ez dakit nire arazoa den edo arazo
> orokorra den. Norbaitek egiazta dezake?

ZTHiztegiaren, Telekomunikazio Hiztegiaren eta Energia Hiztegiaren
kodeak oso bihurriak dira.

Zuk diozun akats hori nik ere badaukat.

Inork begiratu nahi badu, kodea hemendik aurrera dago:
http://code.google.com/p/euskalbar/source/browse/trunk/chrome/content/dicts.js#182

Asier.