[Librezale] Xare-ra joateko asmoa

TTXUME@GMAIL.COM ttxume a bildua gmail.com
Ast, Aza 22, 23:17:02, CET 2012

Kaixo
Nik aspalditik jarraitzen dut zerrenda baina inoiz Ez dut itzulpenik egin. Larunbat arratsaldean agertuko naiz ardí bezala.

Aitor Zumelaga

Enviado desde mi HTC

----- Reply message -----
De: "Oier Mees" <oier.mees a bildua gmail.com>
Para: "librezale a bildua librezale.org" <librezale a bildua librezale.org>
Asunto: [Librezale] Xare-ra joateko asmoa
Fecha: jue., nov. 22, 2012 14:40
Ni egun osoa egongo naiz :-) Install party, itzulpen masibo eta robotikako erakusketan parte hartzeko asmoa daukat.
Ongi izan,
Oier

2012/11/22 Julen Ruiz Aizpuru <julenx a bildua gmail.com>

og., 2012.eko azaren 22a 11:42(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:

Kaixo danei

Badakit azken aldian zerrenda guztiz utzia dudala baina azokan agertzeko

asmoa dudanez aukera librezale batzuekin egoteko aprobetxatu nahiko nuke

behintzat bizirik nagoela adierazteko.

Joateko asmoa duzuenek noiz agertzea pentsatzen duzue?

Nik oraindik ez dakit azaltzerik izango dudan. Joatekotan bihar arratsaldez (20.00ak baino lehenago itzuli behar baina) edo zapatu goizez.