[Librezale] OpenERP

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
As, Maiatza 15, 19:24:52, CEST 2012

> okerrena SL defendatzaile irudia ematen dietela bere bozeroek, gaur bertan
> elpais:
> http://tecnologia.elpais.com/**tecnologia/2012/05/11/**
> actualidad/1336747283_921098.**html<http://tecnologia.elpais.com/tecnologia/2012/05/11/actualidad/1336747283_921098.html>

Ba ni pozten naiz horrelako berriarekin. Orain dela bi hilabete edo, Eusko
Jaurlaritzako DITeko zuzendariak halako dekretu baten proposamena atera
zuela esan zidaten, eta handik hona alegazioak aurkezteko denboraldia izan
da. Suposatzen dut software pribatiboaren enpresek bere kexkak erakutsi
dituztela, baina espero dut azkenean halako dekretua lortuko dela. Dena
den, ni ez naiz asko fidatzen halako berrietaz, eta hobe nola geratuko
den beste iturrien bidez jakitea.

http://danitxu.com