[Librezale] OpenERP

Alexander Gabilondo alexgabi a bildua euskalerria.org
Lar, Mar 31, 16:12:26, CEST 2012

Hala bada oporrak hartuko ditut kontabilitatea Aresti moduko
olerkarientzat utzita.
Bide batez, hau da fotokopiatan eskuratu dudan plan orokorra eskaneatuta
eta pdf formatura pasata Ander Elortondoren metodoa segituz (convert
*.jpg fakturak.pdf ): http://www.box.com/s/6e58ab4e90f16625880f
Zure lagunarena gustu handiz errepasatuko dut.

Ondo izan.

lr., 2012.eko marren 31a 11:47(e)an, Ales Zabala Alava (Shagi)(e)k
idatzi zuen: