[Librezale] OpenERP

Alexander Gabilondo alexgabi a bildua euskalerria.org
Lar, Mar 31, 09:08:28, CEST 2012

Egunon.
2007ko Kontabilitate Plan Orokorra eskuratu dut fotokopiatan. Eskaneatu,
OCRtik pasa, txukundu eta pare bat egunetan ekarriko dut hona.
Agur

or., 2012.eko marren 30a 09:24(e)an, Ales Zabala Alava (Shagi)(e)k
idatzi zuen: