[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Ales Zabala Alava (Shagi) shagi a bildua gisa-elkartea.org
Al, Mar 26, 20:25:30, CEST 2012

Kaixo!

Data: 12/03/26 02:35, egilea: ibai a bildua oihanguren.com
> Ikusi dut Xabier Aramendik itzulpenaren eguneraketak bidaltzen jarraitzen
> duela, ezer gertatu ez balitz bezala...
>
> Zer egin dezakegu?

Ba, Xabier horrek temati jarraitu nahi badu, VLCko garatzaileek eskua sartu
beharko zutela uste dut. Badakit aurretik ere esan diezutela, baina berriro
esan beharko zaiela uste dut. Eta VLCkoek ezer jakin nahi ez badute
Xabierrekin "borroka" egin beharko dela suposatzen dut, librezaleren
itzulpenak ere bai bidalita, etengabe bere lana zapaltzeko itxaropenez.

Bitartean Debian eta Ubuntuko jendearekin ere hitz egin genezake, arazoa
konpondu harte igual beraiek itzulpen zuzena hartu dezakete...

Sorte on :-P

Agur,

Shagi
A non-text attachment was scrubbed...