[Librezale] ScummVM euskaraz

Mikel Iturbe Urretxa mikel a bildua hamahiru.org
Ast, Mar 8, 16:54:13, CET 2012

<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko marren 08a 16:08):
> Martxa honetan hilabete barru existitzen diren aplikazio denak itzuliko
> dituzu! jajaj

Nahi bai :P

Zorionez, aste hau nahiko libre izan dut itzulpenak eta frogak egiteko
eta aprobetxatu behar zen... Zoritxarrez, aste hau salbuespena izan
da.

> Eskerrik asko hartutako lanagatik, ScummVM probatu beharko dut, Broken
> Swordekin uste dut funtzionatzen zuela, ezta?

Bai. 1 eta 2arekin behintzat bai (ez dakit gehiago dagoen ere...).
Frogatu eta komentatu ea zelan! Nik batez ere Lucasarts-eko jokoetan
jolasteko erabiltzen dut.