[Librezale] Hacks&Hackers Euskadi

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Eka 14, 12:56:25, CEST 2012

On 10.06.2012 23:13, Dani Gutiérrez Porset wrote:

> A ze polita deialdi hau! Baietz esan diezaiokegu Gobernu honi, eta
> oso pozik egongo garela domekan, baldintza hauek betetzen ba ditu:
> 1) Bi aurrekontu potente egin behar ditu, bata software librearen
> aldeko eta bestea software librea euskeratzeko.
> Prometituriko dirua domeka baino lehen jarri behar da.
> 2) Komunikabide publiko guztietan esan behar du Microsoft kenduko
> duela Heziketa zentru guztietatik Blanca Urgellek.
> 3) EJIEtik software librea bultzatuko da, eta Gobernu amaierako
> aurreko hilabetean balantzearen ehunekoa gutxienez 40 libre - 60
> [...]

Hau irakurri berri dut:
http://groups.google.com/group/aprendices-bloggers/browse_thread/thread/93e9d3a859607361

Ekitaldiaren helburuetako bat Lan Irekia webgunea aurkeztea da:
http://www.lanirekia.org/cms/eu

Webgune hau Eusko Jaurlaritzak sustatua da eta Patxi Lopez lehendakaria
han izango da.

Niri pertsonalki era honetako mugimenduek txunditu egiten naute. Zer
ikusi du hacker kulturak BBVA edo Telefonicarekin? Zer ikusi dute
oinarrizko gizarte mugimenduek eta aktibistek Eusko Jaurlaritzarekin?
Zer ikusi du Hacks & Hackers-en orain dela aste bi ateratako argazki
honek, bestearekin?
http://www.flickr.com/photos/ramontorrent/7118176315/in/photostream
http://www.que.es/archivos/201109/indignados-bolsa-365xXx80.jpg

Nire ustez, hau ez da reality hacking aurreratu bat, baizik eta hacker
mugimenduaren reapropiazioa sistemaren aldetik. Punk mugimenduari eta
beste hainbat eta hainbati gertatu zaien berdina :-(