[Librezale] Arazoak posta-zerrendako artxiboan?

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Uzt 23, 13:53:06, CEST 2012

Kaixo,

Arazoren bat dago mailman erabiltzailea eta archive-aren fitxategien
baimenen artean eta ez dut asmatzerik izan nola konpondu.

Arratsaldean beste saiakera bat egingo det hau konpontzeko asmoz eta
lortuko ez banu cron bidez egunero archive-a berriz sortzea behartuko det.

Mikel

asier iturralde<asier.iturralde a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko uztren 23a 13:10):