[Librezale] Android itzulpena

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Or, Uzt 20, 22:37:07, CEST 2012

Aupa!

Samsung ACE batean INKA enpresako "custom locale" jaitsi dut google
playtik eta hizkuntza "vasco" ezarri diot.

ondoren "barcode scanner" instalatu.

BAI, euskaraz daukat aplikazioa.

sistema osoa gazteleratik shakespearen hizkuntzara pasa zait.

izan libre izan euskaldun!
Ander.