[Librezale] Android itzulpena

Gilen Mejuto gilentxo a bildua gmail.com
Or, Uzt 20, 18:47:01, CEST 2012

Aupa lagunak,

Badakit Microsoft eredu zalantzagarria dela librezaleontzat, baina sikiera
erreferentzia moduan uste dut honako helbidea baliagarria izan daitekeela:

http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=availability&langID=eu-es

Egoitz<aldakur a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko uztren 20a
17:59):