[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Oier Mees oier.mees a bildua gmail.com
Ast, Urt 26, 15:38:10, CET 2012

Epa Ander,
zuk diozun "permission policy"-a proiektu bat zeintzuk itzuli dezaketen
ezartzeko balio du. Hots, ea edonork itzuli dezakeen proiektu bat edo
itzulpen taldekoa izatera behartzen den, itzulpenen kalitatea bermatzeko,
zehazten da horren bitartez. Ezarpen hori Launchpaden proiektuaren
arduraduna(e)k erabakitzen dute, VLC-ren kasuan Videolan[0] taldeak. VLCren
kasuan ematen du ezin dela Launchpaden itzulpenik egin, beraz beti
upstreametik importatzen dira itzulpenak. Espero dut zure zalantzak argitu
izana.
Ongi izan,
Oier

[0] https://launchpad.net/~videolan