[Librezale] skype euskaraz

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Al, Urt 23, 12:29:26, CET 2012

>  Kaixo Jon,
>
>  Ideiarik ez fitxategi horien inguruan, baina badaezpada, zure mezua
> librezale taldeko zerrendara bidaliko dut, ia baten batek zerbait dakien.
>
> agur bat,
>
>    ibon

Uste dut nik ikusi dudala Skypen itzulpen hori. Hain zuzen ere Xabier
Aramendik egin du, eta beraz ez da euskarazko itzulpen on bat. Ez dakit
seguru non ikusi dudan, baina nire gomendioa da itzulpen hori erabili
baino hobe duzula erderaz erabiltzea Skype.