[Librezale] Xnoise euskaraz

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Abe 13, 16:15:25, CET 2012

az., 2012.eko aberen 12a 23:04(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi zuen:
> Wikiarekin borrokan nabil... *.mo hizkuntza-fitxategia igo nahi nuen,
> baina ez dago baimendutakoen artean. Eta Xnoise-ren webean ez dago
> deskargatzeko helbide zuzenik... oraingoz nire zerbitzarira igoko dut,
> norbaitek ideia hoberen bat badu esan dezala.

Ibai, Librezaleren wikiak onartzen ez duen formatu bat igo nahi
dudanean, adibidez TMX edo PO formatuak, konprimitu egiten ditut TAR.BZ2
fitxategia sortuz, wikiak bai onartzen duela azken formatu hori.

Asier.