[Librezale] Itzulpen zalantza

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ost, Api 4, 16:26:48, CEST 2012

>________________________________

recognize some attachments. This options allows you to workaround the
Thunderbird bug, and makes sure we try to display as many attachments as we can. Use in combination with View > Message Body As > All Body Parts."

>Nik eranskinekin inoiz ez dut arazorik sumatu, baina hori baino arraroagoa da gure euskal thundernirden ez dudala menu aukera hori zein den asmatzen.
>
>Gurean.....            ikusi > mezuaren gorputza honela > jatorrizko HTML / HTML simplea / testu arrunta     ditugu

Agian gehigarri hau instalatu behar duzu:
https://addons.mozilla.org/en-us/thunderbird/addon/show-all-body-parts/

PS:

Thunderbird ingelesez ikusteko, terminal batetik "thunderbird -UILocale en-US" erabil daiteke.

Asier.

Librezale posta zerrendari buruzko informazio gehiago