[Librezale] itzulpen batekin zalantza

Oier Mees oier.mees a bildua gmail.com
Ast, Ira 1, 17:00:53, CEST 2011

aginte-mahaia, atrakagarria baino hobeto iruditzen zait baina ez nau %100
konbentzitzen. Izen konposatu batean "hasiera" edo "nagusia" hitzak sartzea
da agian beste aukera bat, "orri nagusia" edo "hasiera orria"ren antzera
(edo karpeta nagusia etab.) "Dash home" kasu honetan betiko "home"-ri izen
pomposoagoa ematea besterik ez da.

Hala ere, Alexanderren proposamena ("bilatzailea") agian argiena da ezta?

Azkenik, gnome shellen Dash-a "abiarazlea" bezela itzultzea proposatuko
nuke...

@Alexander:Ubuntu Oneiric-en super botoia edo abiarazlearen lehenego botoia
sakatuta agertzen da unity dash-a. Nattyn, kaleratutako azken bertsioa,
super+a eta super+f rekin desberdintzen ziren aplikazio eta fitxategien
bilaketak baina orain batu egin dituzte eta bientzako super tekla erabiltzen
da.