[Librezale] Spam-a foroan

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
As, Urr 4, 12:24:15, CEST 2011

Beno, ba ez da spam-a gelditu.

FluxBBren foroko hari batean [1] gomendatu dutena egingo dut momentuz: erabiltzaile berrien sorrera desgaituko dut. Hala ere, ez dakit horrek arazoa konponduko duen.

[1]http://fluxbb.org/forums/viewtopic.php?id=5795

Asier.

Logak gainetik begiratzen aritu naiz eta ikus daiteke IP desberdinetatik ausazko POST eskaerak daudela. Ez dira ordu tarte zehatz batera mugatzen.