[Librezale] Firefox 7 eta Thunderbird 7 kalean

Al, Urr 3, 10:51:15, CEST 2011

al., 2011.eko urrren 03a 10:35(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur(e)k idatzi zuen:
> Kaixo, Anderrek erakutsitako bidetik di-da deskargatu dut Xuxen eta
> ibili badabil, oso ongi, beti legez.
>
> Gehigarrien bilatzaileak baina, ez zidan topatzen:
>
> "ezin izan da bat datorren gehigarria aurkitu".
>
> Informatikaren beste misterioetako bat niretzat ;-)

Hiztegi "ofizialak" kategoria berezi batean daude sailkatuta[1] eta
esango nuke horregatik ez direla agertzen bilaketen emaitzetan. Dena
den, hau bug bat dela esango nuke. Saiatuko naiz informazio gehiago lortzen.

[1] https://addons.mozilla.org/eu/firefox/language-tools/