[Librezale] Aurkezpena

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Urr 2, 16:20:14, CEST 2011

lr., 2011.eko urrren 01a 18:15(e)an, Ales Zabala Alava (Shagi)(e)k
idatzi zuen:
> Kaixo!
>
> Shagi naiz, urte dexente daramat programen euskaraketa egiten, "GISA
> Elkartea" proiektuaren barruan edo nire kontura. Gipuzkoan nago, Irunen.
>
> Eginda ditudan (ditugun) itzulpenak GISAn kudeatu beharrean, zuekin egitea
> askoz interesgarriagoa dela uste dut.
>
> Konkretuki, programa hauen itzulpenak guk egin ditugu, eta librezalen sartu
> nahiko genituzke:
>
>  - Redmine
>  - Inkscape tutorialak
>  - Ardour2
>  - Fpm2

> [...]

Aupa Shagi:

Ongi etorri! Pozten naiz zu hemen ikustea!

Kide batek azaldu duen bezala, "proiektu" bat sortzeko, hemen aipatu eta
wiki orrialdetxo bat prestatzea besterik ez dago. Laguntza behar izanez
gero, esatea besterik ez duzu.

Galdetu dauzkazun zalantza guztiak, gustora lagunduko zaitugu eta.

Goraintziak,