[Librezale] spama foroan

As, Aza 22, 00:11:19, CET 2011

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
azaren 14a 11:24):

Esango nuke modu batera edo bestera Akismet plugina ez dabilela,
bestela ez baita normala sartzen ari den spam pila.

Recaptcha-rena probatuko nuke, baina nik ez daukat ez modu teknikorik
(konexio oso kapatu eta makala) ez eta asti nahikorik ere... Mikel?

Spam mezu zahar pila ezabatzen aritu naiz baina oraindik beste
horrenbeste dago. Ahal duenak ezaba ditzala gehiago ahal duenean
mesedez.