[Librezale] WP All-in-one event calendar

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Aza 2, 08:21:45, CET 2011

2011/10/31 00:54(e)an, Asier Arsuaga(e)k idatzi zuen:
> Mila esker Txopi.
> Itzulpena egina dago. Fitxategia
> http://trac.the-seed.ca/attachment/wiki/WikiStart/all-in-one-event-calendar-eu.po
> helbidean dago. Ez dakit beharrezkoa izango den beste inon jartzea
> hurrengo bertsiotan pluginak berak ekartzen badu hizkuntza txertatua.
>
> artsuaga

Aupa!

Ez naiz orain WP erabiltzailea baina nik uste interesgarria litzatekeela
nonbait WP eta Mozilla gehigarri itzulien erreferentziak jarriko bagenitu.

Nik uste wikian itzulitakoen informazioa eta garatzailearen esteka
jartzea nahikoa litzatekeela eta garatzaileak itzulpena eskaintzen ez
badu, euskarazko bertsioak guk nonbait eskuragarri jartzea.

bota dut bi xemeikoko hausnarketa...

izan libre izan euskaldun!

Ander.