[Librezale] GNOME 3ri buruzko artikuluak

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Maiatza 19, 08:08:22, CEST 2011

2011/05/18 20:20(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:
> az., 2011.eko mairen 18a 10:41(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> Ondo dator informazio hori izatea oraindik eguneroko lanean probatu ez
> dugunontzat :)
>
> Portzierto, webguneko erantzunen letra-tamaina aldatu egin dut,
> erantzunak irakurtzea ez baitzen oso agradablea.

Lehenik eta behin zorionak Asierri artikulu ederrarengatik.

atzoko egun gogorrean humore beltz puntua etorri zitzaidan joxeinaren
kontuaz eta honela idatzi nuen komentarioan

<offtopic> joseina etxeberria inoiz ez ondo <offtopic/>

agerikoa da offtopic ez dela HTML etiketa eta nik uste nuen agertuko
zela testua, baina usteak erdiak ustel.
ba al dago epe batean komentarioak editatzen uzten duen pluginik?

Nik ez dut oraindik gnome shell probatu, unity gutxi eta oraingoz
arazorik gabe.
Unityrekin dudan sentsazioa leihoak maximora jartzen dizkidan alboko
dock bat dudala besterik ez da.
Eramangarrian KDE 4.6 daukat eta gero eta gusturako KDErekin.

Zenbat eta zein aukera onak ditugun...
ey!!!  Pi zer moduz XFCE?  ubuntu studio 11.10k unity alboratu eta XFCE
hartuko du.

izan libre izan euskaldun!
Ander.