[Librezale] Posta zerrendaren kudeaketa

Manex Agirrezabal manex.agirrezabal a bildua gmail.com
Or, Maiatza 13, 10:20:55, CEST 2011

Nik ere azkenaldian (eta historikoki) gauza handirik egin ez dudanez, ni ere
lan hau hartzeko prest nago.

Ondo izan!

Manex

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko mairen 13a
10:12):