[Librezale] Ubuntu wiki gida

Egoitz aldakur a bildua gmail.com
Al, Maiatza 9, 12:13:14, CEST 2011

Aupa Oier!

Ba ez nituen manual horiek ezagutzen, eta interesantea ematen du, baina
agian ni buruan nuen ideiarentzat gehiegi da. Ni zerbait simpleago batean
pentsatzen ari nintzen, horregatik aipatu dut Wikiarena.

Adibidez, imagina dezagun lagun bateri Ubuntu instalatzen diodala. Esaten
badiot tori! eta 160 orriko PDF bat ematen badiot, pikutara bidaliko dit :(
jaja. Horregatik penstatua nuen wikiarena eta bertan gauza "xinple" baina
erabilgarriak egotea. Modu honetan, laguanri esango nioke:

Librezale.org helbidea foro bat dago, bertan laguntza eskatu dezakezu eta
gainera wiki txiki bat informazio erabilgarri eta xinplearekin.

:)

Ulertu didazue?

Oier Mees<oier.mees a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko mairen 09a
12:05):