[Librezale] Gure eduki zaharrak eskuragarri

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Mar 21, 14:27:34, CET 2011

al., 2011.eko marren 21a 13:44(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Aupa zuek:
>
> Liburu batetan CC BY-SA 3.0 euskaraz nola gehitu daitekeen erakusten duen
> adibide bat eman nahi dut eta adibide honetan pentsatu dut:
> http://librezale.org/2010/12/09/joakin-balentziaren-azken-liburua-eskuragarri/
>
> Badirudi, Apache-ko ezarpenak aldatu ditugula eta orain material hori ez
> dagoela eskuragarri. Norbaitek begiratu dezake? Nik nabigatzaile soil
> batekin ezer gutxi egin dezaket. Denborarik ez baduzue, FTP bitartez
> sartzeko baimenak eman eta nik konponduko dut.

RewriteRule-ak ondo zeuden, dirudienez fitxategia falta zen diskoan
(:O). Berriro igo eta martxan dago lotura berriro.

Eskerrik asko abixuagatik.