[Librezale] Statusneten itzulpenean akats txiki bat

txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Eka 29, 14:37:01, CEST 2011

 On Wed, 29 Jun 2011 12:59:35 +0200, Asier Arsuaga <artsuaga a bildua gmail.com>
 wrote:
> Galdera bat, Txopi, zein bertsioaren fitxategia itzuli dugu 0.9.7 edo
> 1.0?

 Galdera ona. PO fitxategian ez du esaten. Fitxategi hori nik
 TranslateWiki-tik ateratzen dut eta han ere ez da argitzen:
 http://translatewiki.net/wiki/Translating:StatusNet

 StatusNet-ek TranslateWiki erabiltzen du itzulpen sistema bezala,
 beraz, azken bertsioa izan beharko litzateke. Azken bertsioa, ikusi
 dudanagatik, 0.9.7a da, baina 1.0aren alpha ere hor dago. Beraz...

 ... ez daukat ideiarik ere! :-)

 Garrantzitsua bada, nire ustez StatusNet-eko garatzaileekin hitz egin
 beharko litzateke, TranslateWikin azken alpharen itzulpena sartu duten
 galdetzeko (0.9.7ak eta 1.0alphak kateetan desberdintasunak badauzkate
 noski).