[Librezale] thunderbird probrarako ppa atera dute

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Eka 22, 13:49:47, CEST 2011

2011/06/22 13:37(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
>     Aurrekoan W7 erabili nuen calendar probak egiteko, oraindik ez
> bainaiz erabat moldatzen pinguinotxoaz presaka nabilenean, ziurtasun falta.
>
>    Hemendik aurrerako probak errazago egiteko aukera zabaldu zait ubuntu
> erabiltzailea naizenez, ppa bat jarri baitute betak probatzeko.
>
> informazioa:
> http://www.webupd8.org/2011/06/thunderbird-beta-channel-ppa-for-ubuntu.html

ahaztu zait debian erabiltzaile asko dauzkagula, eta ppa ubunturako da
bakarrik, bai?......
nola erabili ahal izan ppa debianen:
http://www.garabatoslinux.info/2011/05/habillitar-add-apt-repository-en-debian.html

nik ez dut probatu, zuen kontura arazorik balego.   ;-)